روابط عمومی موسسه زیتون: بدون داشتن نگاه روانشناسانه هم برای هر عقل سلیمی اثبات شده است که افراد برای داشتن یک زندگی معنادار و هدفمند، نیازمند حال خوب هستند، حال خوبی که علاوه بر محیط خانواده، دوستان و اجتماع، در فضای کاری و شغلی نیز باید آن را جستجو کرد.

بر همین اساس ترسیم روابط صحیح فرد با خود، افراد خانواده، شریک عاطفی و در نگاه وسیع‌تر، تنظیم روابط در محیط شغلی و سازمانی ضروری به نظر است.

تجربه حال خوب در زندگی شخصی و در زندگی شغلی چند وقتی است که موضوع برگزاری سلسله کارگاه‌هایی ذیل مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون قرار گرفته و کارگاه یک‌روزه «ارتباط بین تو و پذیرش خودت» یا همان "Self Love " از جمله آن‌هاست.

در این رویداد تعاملی که ویژه بانوان و دختران بالای 18 ساله تدارک دیده شده، قرار است به نوع ارتباط هر زن با خودش که تعیین‌کننده کیفیت سایر جوانب زندگی فردی و زناشویی او محسوب می‌شود، پرداخته شود و ضمن تبیین نقش عشق‌ورزی به خود در کاستن از انواع اضطراب و مشکلات روانی، راهنمای بانوان در کشف نسخه جدید و متفاوت از خود باشد.

«آشنا شدن با مفهوم عشق و خوددوستی در زنان»، «ارتقا و بهبود رابطه درون فردی و تغییر نگرش زن نسبت به خود» و «بهبود کیفیت روابط بین فردی و زناشویی» از مهم‌ترین اهداف این کارگاه است.

کارگاه "self love" با تدریس و راهنمایی «مژگان امیدبخش» مشاور خانواده و زوج درمانگر، روز پنج‌شنبه 29 شهریورماه از ساعت 10 الی 13 در قالب یک جلسه سه‌ساعته به شکل حضوری و برخط برگزار می‌شود.

از یک انتخاب درست تا یک زندگی حرفه‌ای

سلسله کارگاه‌های «تجربه حال خوب در محیط کار» رویدادی است که با عنوان «جعبه ابزار فعالیت حرفه‌ای شغلی» و با هدف کشف ابزارهای کاربردی برای زندگی شغلی هدفمند با استفاده از مبانی علوم شناختی و روان‌درمانی تحلیلی برگزار می‌شود.

«اصول رزومه نویسی استاندارد»، «فوت کوزه‌گری در جلسات مصاحبه شغلی»، «الفبای ورود به محیط کار جدید»، «رفتار حرفه‌ای در محیط کار» و ... از جمله سرفصل‌هایی هستند که در این کارگاه و با تدریس «علی نیک‌سرشت» روانشناس سازمانی ارائه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در کارگاه جعبه ابزار فعالیت حرفه‌ای شغلی بعد از گذراندن این دوره به شناخت بیشتر نسبت به انتخاب‌های شغلی و نیز سبک‌های ارتباطی مختلف انسان‌ها و تناسب آن با فضای شغلی و سازمانی نائل خواهند شد.

ارائه راهکارهای عملیاتی برای سازگاری بیشتر در فضای شغلی و تصمیم‌گیری‌های موثر برای انتخاب‌های شغلی و سازمانی از دیگر دستاوردهای این رویداد است.

کارگاه جعبه ابزار فعالیت حرفه‌ای شغلی، از 12 مهرماه به مدت دو جلسه روزهای پنج‌شنبه از ساعت به میزبانی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام و شرکت در این رویدادها می‌توانند ضمن مراجعه به سایت رسمی آکادمی زیتون به نشانی اینترنتی www.zeitoonacademy.com و یا صفحه اختصاصی آکادمی در شبکه اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@، از طریق شماره تماس 09909718663 در پیام‌رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله و ارتباط با کارشناسان، اطلاعات موردنیاز از دوره‌های مختلف آموزشی را کسب نمایند.