روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با حلول ماه «ربیع‌الاول» و نیز نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، موسسه فرهنگی زیتون نیز پویش خیرخواهانه «آغوش امید» را با هدف تامین هزینه پیش‌دبستانی کودکی بد سرپرست آغاز کرده است.

در این پویش که در ادامه قرار ماهانه زیتونی‌ها برای کمک به حل مشکل هم‌وطنان خود در گوشه و کنار کشور اجرا می‌شود، قرار است هزینه پیش‌دبستانی «آلیسا» دختر شش‌ساله با مبلغ هفت میلیون تومان از محل خیرات و صدقات مردم نوع‌دوست تامین شود.

آلیسا فرزند پدری است که در دام اعتیاد گرفتار شده و اکنون نیز به جرم فروش مواد مخدر در زندان به سر می‌برد و مادر این دختر خردسال نیز با وجود مشغول بودن به کار در منزل و نظافت، متاسفانه قادر به تامین هزینه تحصیل فرزند خود در همین آغاز دوران تحصیل نیست.

سهم هریک از هم‌وطنان نیکوکار جهت مشارکت در این پویش، مبلغ 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است اما ذره‌ذره کمک مردم نوع‌دوست به هر میزان ولو اندک می‌تواند گره‌گشای این کودک خردسال و همنوع چشم‌به‌راه ما باشد.

شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون جهت دریافت کمک‌های مردمی و مشارکت در این امر خداپسندانه در نظر گرفته شده است.

مخاطبان موسسه زیتون می‌توانند اطلاعات بیشتر از این پویش را به همراه گزارش فعالیت‌های پیشین موسسه زیتون در اجرای قرار ماهانه را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ مشاهده نمایند.