به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، دومین تور آموزشی عکاسی در کویر مرکزی ایران، پنجم و ششم مهرماه سال جاری با سفر به شهر زیبا و دیدنی «نطنز» برگزار خواهد شد.

در این تور دوروزه که به میزبانی مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون برپا شده است، هنرجویان و علاقه‌مندان به عکاسی در طبیعت زیر نظر «علی بیات» عکاس، مستندساز و مدرس دوره‌های موبایل گرافی، عکاسی در محل بوتیک‌هتل «کوهاب» و کویر «ابوزیدآباد» را تجربه خواهند کرد.

آموزش عکاسی در زمان‌های طلایی، جلسه نقد عکس شبانگاهی و همچنین برگزاری نشست عکاسی در سفر از دیگر برنامه‌هایی است که با هدف ارزیابی عکس‌ها و افزایش غنای آموزشی این دورهمی برگزار می‌شود.

البته تور دوروزه نطنز فقط به برنامه آموزشی خلاصه نمی‌شود و مهمانان آکادمی زیتون در کنار یک دورهمی آموزشی، با راهنمایی «سجاد علیزاده» کارشناس و راهنمای گردشگری، از یک کویر نوردی کوتاه، قدم زدن روی شن‌های کویر و تماشای طبیعت زیبای باغشهر ایران لذت خواهند برد.

عموم علاقه‌مندان به عکاسی در طبیعت و هنرجویان عکاسی حرفه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی زیتون به نشانی اینترنتی www.zeitoonacademy.com و یا صفحه رسمی آکادمی در شبکه اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ اقدام به ثبت‌نام و شرکت در تور دوروزه سفر به کویر مرکزی ایران نمایند.

آکادمی زیتون همچنین با هدف تسهیل حضور عموم علاقه‌مندانی که مایل به حضور در این سفر تفریحی- آموزشی هستند، امکان پرداخت قسطی هزینه را نیز فراهم نموده است.

کارشناسان آکادمی زیتون با شماره 09909718663 در پیام‌رسان واتس‌اپ، تلگرام یا بله نیز راهنمای علاقه‌مندان به شرکت در این سفر و دیگر دوره‌های آموزشی خواهند بود.