به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کارگاه «ساخت یک پیوند پایدار» با بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای زوج‌درمانی هیجان‌مدار، از اوایل مردادماه سال جاری به میزبانی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون آغاز شده است.

در زندگی پر دغدغه امروز، حتماً کانون گرم خانواده باید و می‌تواند بهترین محل آرامش بخشی و بازیابی توان از دست رفته اعضای خانواده به‌ویژه زوجین است و در سایه اشتراک مساعی همسران و جاری بودن روابطی مبتنی بر عاشقانه‌های عاقلانه، بخش عمده‌ای از آسیب‌های ناشی از نگرانی‌ها و اضطراب‌های روزمره جای خود را به آرامش و ظهور یک آئین خانوادگی محترم خواهد داد.

اما رسیدن به این مهم نیازمند قرار گرفتن در فرایند یک آموزش عملیاتی و بهره‌مندی از تجربه روابط موفق و پایدار است و بر همین اساس مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون طرح برگزاری کارگاه ساخت یک پیوند پایدار مبتنی بر آخرین پژوهش‌های زوج‌درمانی هیجان‌مدار در جدول کارگاه‌های آموزشی خود قرار داده است.

دلبستگی و آسیب‌پذیری، گفتگوی پیونددهنده، تفاوت‌ها و چرخه‌های ارتباطی آسیب‌زا، ارتباط و نیاز به تماس فیزیکی از مهم‌ترین عناوینی است که طی این کارگاه سه جلسه‌ای با حضور و راهنمایی «میر محمد میر مصطفوی» روانشناس و مدرس مهارت‌های زندگی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

این کارگاه فرصتی برای زوجین فراهم خواهد آورد تا ضمن کشف یک تجربه جدید در روابط عاطفی، با مهیا نمودن ابزار دیده شدن و شنیده شدن خواسته‌ها و نیازها، به یک ارتباط صمیمانه نائل شوند.

کارگاه ساخت پیوند پایدار قرار است جمعه‌های مردادماه 1403 به مدت سه جلسه از ساعت 10 الی 15 میزبان زوج‌های جوان باشد.

اگر در آستانه تشکیل زندگی مشترک هستید، اگر چند ماه و حتی چند سال از آغاز زندگی مشترک خود را پشت سر گذاشته‌اید اما به چگونگی تحکیم روابط زناشویی و تعمیق مولفه‌های یک زندگی پایدار فکر می‌کنید، فرصت حضور در این کارگاه را از دست ندهید و با مراجعه به وب‌سایت رسمی آکادمی زیتون به نشانی wwwzeitoonacademy.com و یا صفحه اختصاصی آکادمی زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی ZeitoonAcademy@ از جزئیات برگزاری این دورهمی آموزشی مطلع شوید.