به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کارگاه آموزشی «تحریفات عاشورا»؛ آشنایی با تاریخ معتبر واقعه عاشورا با تدریس «مرضیه محمد زاده» نویسنده، مدرس و پژوهشگر تاریخ اسلام به میزبانی مدرسه اندیشه آکادمی زیتون برگزار خواهد شد.

آشنایی با منابع معتبر درباره نهضت امام حسین (علیه‌السلام) و واقعه عاشورا، بررسی تحریفات لفظی، معنایی و نیز آسیب‌شناسی اجتماعی مناسک عاشورایی از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه است که بر اساس کتاب «عاشورا و تحریفات» از تالیفات مدرس دوره، ارائه خواهد شد.

کارگاه تحریفات عاشورا از هفتم مردادماه در قالب جلسات آنلاین و به مدت شش جلسه، روزهای یکشنبه از ساعت 18 الی 19.30 برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری این کارگاه و سایر دوره‌های آموزشی مدرسه اندیشه آکادمی زیتون می‌توانید به تارنمای آکادمی زیتون به www.zeitoonacademy.com مراجعه و یا با صفحه رسمی آکادمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoonacademy@ مکاتبه نمایند.

کارشناسان آکادمی زیتون نیز از طریق شماره 09909718663 در پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، تلگرام و بله راهنمای علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی مدارس آکادمی خواهند بود.