به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، کارگاه آموزشی «پیدای ناپیدا» عنوان کارگاهی است که به میزبانی مدرسه روانشناسی آکادمی زیتون و با هدف ترسیم مسیر تحصیلی و شغلی نوجوانان، مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مخاطبان این کارگاه نوجوانان و جوانان 13 تا 20 ساله هستند و قرار است طی یک دوره آموزشی 10 ساعته در قالب پنج جلسه دوساعته، زیر نظر «محمد مبین اسلامی» روانشناس و درمانگر نوجوان، به طرح و بحث مسائلی ازجمله تعریف چیستی نوجوانی و تبیین هویت نوجوان با پرداختن به مولفه‌هایی نظیر افکار، رفتارها، ارزش‌ها و اهداف نوجوانان پرداخته شود.

موضوع مهم‌تر یعنی یافتن مسیر انتخاب صحیح و سرنوشت‌ساز رشته تحصیلی و موقعیت شغلی از دیگر سرفصل‌های این کارگاه تابستانه است.

کارگاه آمورشی پیدای ناپیدا از نیمه دوم مردادماه، روزهای یکشنبه ساعت 15 الی 17 به میزبانی موسسه زیتون برگزار خواهد شد و عموم نوجوانان علاقه‌مند، پس از طی فرایند مصاحبه، امکان شرکت در کارگاه را خواهند یافت.

وب‌سایت رسمی آکادمی به نشانی wwwzeitoonacademy.com، صفحه اختصاصی آکادمی زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی اینترنتی ZeitoonAcademy@ و نیز پیام‌رسان‌های تلگرام و واتس اپ با شماره 09909718663 به عنوان راه‌های ارتباطی در دسترس هنرجویان و دانش‌پژوهان جهت کسب اطلاع از فعالیت‌های آموزشی، دوره‌های در حال برگزاری، پیش ثبت‌نام کارگاه‌های جدید و دیگر اخبار آکادمی زیتون قرار دارد.