روابط عمومی موسسه زیتون، ایام سوگواری ماه محرم فرصت مغتنمی برای مشارکت در امور خداپسندانه‌ای است که منفعت آن شامل حال یک یا گروهی از هم‌وطنان نیازمند می‌شود و موسسه فرهنگی زیتون نیز با توجه به این مهم و در راستای ترویج فرهنگ انسان‌دوستی، قصد دارد با مشارکت مردم نوع‌دوست و در قالب طرح «زندگی نو» هزینه روان‌درمانی یک مادر و کودک بد سرپرست را تامین کند.

«آتریسا» دختر 9 ساله کودکی بد سرپرست و فرزند خانواده‌ای است که به دلیل اعتیاد شدید و خشونت پدر از هم جدا شده‌اند. مادر آتریسا به مشکلات روانی ناشی از ضرب و شتم همسرش، به رفتار پرخاشگرانه با فرزندش روی آورده و حالا آتریسا ترس از دست دادن مادر دارد و نگران سپرده شدن به بهزیستی است.

بهبود اوضاع این مادر و فرزند مستلزم تداوم جلسات روان‌درمانی است که تامین هزینه این جلسات در توان آتریسا و مادر بیمارش نیست و اکنون موسسه زیتون در تلاش است با همکاری و همیاری مردم نوع‌دوست، هزینه این جلسات را که مبلغی حدود 5 میلیون تومان است تامین کند.

همه همراهان زیتون و مردم خیر می‌توانند از محل نذورات و صدقات خود یک سهم به مبلغ 50 هزارتومان و یا هر مقدار که در توان دارند، به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز و در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

اطلاعات بیشتر از طرح ویژه ماه محرم و گزارش فعالیت‌های پیشین موسسه زیتون در اجرای طرح‌های خیرخواهانه در صفحه اختصاصی موسسه زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی zeitoon.org@ قابل مشاهده است.