به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، یکی از تازه‌های آکادمی زیتون برای تابستان 1403، برگزاری یک کارگاه بازی محور در راستای بازطراحی یک بازی هدفمند بر اساس یک بازی موجود است.

طراحی بازی آن هم یک بازی هدفمند واجد طی کردن مراحل مختلف ازجمله تعیین محتوای بازی، چیدمان اجزای فیزیکی یک بازی و مهم‌تر از آن ایجاد پیوستگی میان محتوا و بازی است، اما مهم‌ترین قدم در طراحی بازی، همان شروع اولیه طراحی بازی است که معمولاً بسیاری از بازی‌سازان حرفه‌ای هم در گام نخست، نیم‌نگاهی به دیگر محصولات موجود در بازار و بازی‌های طراحی‌شده دارند و تلاش می‌کنند با موشکافی در نمونه‌های موفق و بازطراحی آن‌ها، محصولی جدید و البته دست بالاتر را به بازار عرضه کنند.

مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون نیز بر اساس قاعده هنر بودن کپی کردن و در کارگاهی با همین عنوان قصد دارد نحوه تحلیل یک بازی، مهارت انتقال محتوا به عناصر یک بازی و درنهایت ساخت یک بازی محتوایی را به هنرجویان حاضر در کارگاه آموزش دهد.

«تحلیل یک بازی رومیزی»، «شکست اجزای یک بازی»، «از طراحی بازی بر اساس محتوا»، «تعیین اهداف محتوا» و ... ازجمله سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است که زیر نظر «محمدصادق ترابی» طراح باسابقه و حرفه‌ای بازی‌های رومیزی از روز پنج‌شنبه 14 تیرماه از ساعت 10.00 الی 13.00 برگزار خواهد شد.

هنرجویان در سه جلسه ابتدایی کارگاه فرایند بازطراحی یک بازی هدفمند را فراگرفته و در جلسه پایانی، خروجی عملی کارگاه مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

چنانچه علاقه‌مند به فراگیری مهارت بازی‌سازی هستید، می‌توانید در فرصت باقی‌مانده با مراجعه به سایت آکادمی زیتون به نشانی wwwzeitoonacademy.com، صفحه آکادمی زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی اینترنتی ZeitoonAcademy@ و نیز از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و واتس اپ با شماره 09909718663 اقدام به ثبت‌نام نمایید.

آکادمی زیتون با فراهم نمودن امکان پرداخت قسطی شهریه دوره و نیز امکان پیش ثبت‌نام برای دوره‌های بعدی کارگاه، تلاش دارد زمینه حضور حداکثری علاقه‌مندان به فراگیری مهارت‌های هنری را تسهیل نماید.