به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، همزمان با عید سعید قربان، رویداد افتتاح رسمی گالری هنر زیتون، روز دوشنبه 28 خردادماه در محل موسسه زیتون برگزار خواهد شد.

این گالری ازجمله فضاسازی‌های جدید موسسه زیتون است که با هدف عرضه محصولات فرهنگی و هنری ازجمله کتاب، انواع محصولات صنایع‌دستی، تابلو، گلدان‌های زینتی، گل‌های آپارتمانی و ... راه‌اندازی شده است.

موسسه زیتون به بهانه افتتاح و بهره‌برداری رسمی این گالری و به میمنت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، اقدام به برگزاری جشنواره عید تا عید نموده است و قصد دارد در این جشنواره، با اختصاص تخفیف و فروش ویژه محصولات خود از بازدیدکنندگان و مهمانان جشنواره پذیرایی نماید.

جشنواره عید تا عید گالری هنر زیتون از روز دوشنبه 28 خردادماه مصادف با عید سعید قربان آغاز می‌شود. فروش ویژه این جشنواره تا اول تیرماه و در آستانه عید سعید غدیر، از ساعت 15 الی 21 ادامه خواهد داشت.

فراهم نمودن فضای ویژه ارائه آثار هنری از دیگر امکانات این گالری است و هنرمندان صاحب اثر و صاحبان تابلوهای زینتی، نقاشی‌خط، تایپوگرافی و ... می‌توانند با مراجعه به موسسه زیتون از این فضای ویژه، جهت معرفی آثار خود استفاده نمایند.

متصدیان گالری هنر زیتون، همه‌روزه از ساعت 10 الی 21 در محل موسسه زیتون، واقع در خیابان کلاهدوز، خیابان نعمتی (کیکاووس)، خیابان کیقباد، بن‌بست طناز، پلاک 1 با افتخار میزبان همراهان و علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و هنری خواهند بود.