به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، در راستای برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مبتنی بر دانش روز، این بار مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون سراغ اعجاب‌های هوش مصنوعی در هنر گرافیک رفته و قرار است کارگاه یک روزه‌ای را با عنوان کارگاه «هوش‌ طبیعی مسلح به هوش‌ مصنوعی» برگزار نماید.

پیشرفت باورنکردنی فناوری که سال‌هاست ابعاد مختلف زندگی جوامع بشری را تحت تاثیر قرار داده، چند وقتی است پای هوش مصنوعی را به دنیای مردمان عصر دیجیتال باز کرده است.

ابزاری که در رشته‌های مختلف علمی و هنری کاربرد مفید فایده داشته و به شکل جذابی کار را برای کاربران آسان نموده است که کمک به طراحان در تولید محتوای گرافیکی ازجمله ارمغان فناوری هوش مصنوعی است.

با استفاده از این فناوری حتی اگر گرافیست هم نباشید، می‌توانید از این ابزارها استفاده کنید و تنها با وارد کردن یک دستور متنی، منتظر اجرای آن فقط در عرض جند ثانیه بمانید.

افزایش سرعت ویرایش محتوا، کاهش خطای انسانی، تنظیم نور و تعادل رنگ، حذف پس‌زمینه و… بخشی از کاربردهای ابزارهای هوش مصنوعی در هنر گرافیک است.

مدرسه هنر و ادبیات آکادمی زیتون برای آشنایی دقیق‌تر علاقه‌مندان به جذابیت‌های هوش مصنوعی در تولید محتوای گرافیکی با دعوت از «علی شیردستیان» هنرمند گرافیست قرار است کارگاه یک‌روزه هوش طبیعی مسلح به هوش مصنوعی را در قالب کارگاه سه و نیم ساعته برگزار کند.

«معرفی هوش مصنوعی»، «ابزارهای هوش مصنوعی برای گرافیست‌ها»، «طراحی، تولید محتوا، ساخت لوگو، نام‌گزینی، ایده‌پردازی» و «آینده هوش مصنوعی» از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه یک‌روزه است.

عموم هنرجویان و علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند با مراجعه به سایت آکادمی زیتون به نشانی www.zeitoonacademy.com و یا صفحه رسمی آکادمی زیتون در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی zeitoonacademy@ اقدام به ثبت‌نام نمایند.

کارشناسان آکادمی زیتون از طریق شماره 09909718663 در پیام‌رسان واتساپ، پاسخگوی سوالات هنرجویان خواهند بود.