به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون: یکی از دوره‌های نسبتا جدید اما جذاب و پرطرفدار آکادمی زیتون، برگزاری مجموعه کارگاه‌های «شاهنامه نگاری» ویژه کودکان 7 تا 10 ساله است.

شاهنامه از مفاخر ادبیات کهن ایران است و حالا که در آستانه روز بزرگداشت خالق این اثر، حکیم ابوالقاسم فردوسی هستیم، مناسب دیدیم سراغی بگیریم از کارگاه‌های شاهنامه نگاری، کارگاهی که تاکنون دو دوره آن با موفقیت برگزار شده و اکنون در تدارک برگزاری سومین دوره است.

در کارگاه شاهنامه نگاری چه خبر است؟!

سومین دوره کارگاه شاهنامه نگاری، باهدف تقویت خلاقیت کودکان با نقاشی، ویژه کودکان 7 تا 10 ساله، تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در این کارگاه که زیر نظر «شیدا باعثی» تصویرگر و مربی نقاشی و نمایش خلاق برگزار می‌شود، قرار است ضمن آموزش تکنیک آبرنگ و آموزش ترکیب رنگ‌ها و رنگ‌شناسی، به تقویت ادراک بصری کودکان با به تصویر کشیدن کاراکترهای شاهنامه کمک شود.

تقویت مهارت خیال‌پردازی و خلاقیت در کودکان، تقویت اعتماد‌به‌نفس در کودکان و کمک به برون‌ریزی و تخلیه هیجانی کودک از طریق نیروی جذاب رنگ‌ها از دیگر مباحث این دوره از دوره‌های آموزشی آکادمی زیتون است.

دوره جدید شاهنامه نگاری قرار است از چهارم تیرماه سال جاری به مدت هشت جلسه از ساعت 17.30 الی 18.30 عصر در محل آکادمی زیتون یزگزار شود.

چنانچه علاقه‌مند به آشنایی کودکان دلبندتان با مفاخر ادبی کشورمان هستید و می‌خواهید فرزندتان بزرگ‌ترین استاد زبان فارسی را پشت میز این کارگاه بشناسد، می‌توانید از طریق عموم هنردوستان، هنرجویان و علاقه‌مندان به کسب مهارت‌های هنری، تسلط به دانش روز و کسب‌وکارهای دیجیتال، ارتقا سواد و مهارت گویندگی و نویسندگی و ... همزمان با آغاز زمان ثبت‌نام دوره‌ها جهت مهمان شدن در جلسه نخست دوره‌ها از طریق صفحه رسمی آکادمی زیتون در شبکه اینستاگرام به نشانی zeitoonacademy@ با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار و ثبت‌نام نمایند.