به گزارش روابط عمومی موسسه زیتون، پویش مردمی «خانه امید» به همت موسسه «زیتون» و همکاری خیریه «پناه» همزمان با آغاز ماه ذی‌القعده و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده است.

این پویش در راستای طرح‌های همدلی که ابتدای هر ماه قمری با مشارکت عموم خیران و مردم نوع‌دوست برگزار می‌شود، طراحی شده و قرار است با تامین هزینه اجاره منزل بانوی سرپرست خانوار، شادی سهم دخترانی از خیل دختران این آب‌وخاک شود.

ماجرا از این قرار است که مادری 45 ساله، ساکن شهر شیراز و سرپرست خانوار با دو دختر و مادر بیمار خود در حال حاضر مجبور به ترک منزل استیجاری فعلی و اجاره خانه جدید شده‌اند و متاسفانه به دلیل افزایش قیمت اجاره مسکن، قادر به تامین پول پیش خانه نیستند.

موسسه زیتون همزمان با آغاز ماه ذی‌القعده و سالروز ولادت بانوی کرامت، حضرت معصومه (س)، فرصت را غنیمت دانسته و با راه‌اندازی پویش سراسری «خانه امید» از عموم هم‌وطنان، مخاطبان خود و سایر خیرین نوع‌دوست برای مشارکت در تامین هزینه پول پیش خانه این خانواده دعوت کرده است.

هزینه موردنیاز برای اجاره یک باب خانه کوچک در اطراف شهر شیراز مبلغ 20 میلیون تومان برآورد شده است و عموم هم‌وطنان می‌توانند تنها با اهدای کمک 30 هزارتومانی سهمی در حل مشکل این بانوی سرپرست خانوار و شادی دخترانی داشته باشند که بی‌صبرانه چشم‌انتظار همدلی همنوعان خود هستند.

علاقه‌مندان به مشارکت در طرح خانه امید می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت 4084-0006-2970-5022 و یا شماره‌حساب 3-13504617-8100-372 به نام موسسه زیتون واریز نمایند.

گزارش کامل مبالغ جمع‌آوری‌شده و فرآیند کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند را می‌توانید در صفحه رسمی موسسه زیتون در شبکه اینستاگرام به نشانی Zeitoonorg مشاهده نمایید.